Zabudnite preto na papierové letáky a reklamu v novinách. Online reklama je pre úspešný biznis alfou i omegou. Veľmi efektívna je predovšetkým PPC reklama. Prečo sa oplatí investovať do PPC reklamy?
1. PPC reklama je presne zacielená
Marketingové agentúry vedia PPC reklamu zacieliť na presnú skupinu ľudí alebo oblasť. Založenie s.r.o. na Slovensku neznamená, že musíte podnikať len na Slovensku. PPC reklamu je možné spustiť pre krajiny po celom svete. Naopak je možné sa sústrediť na jeden kraj či dokonca mesto na Slovensku. Okrem oblasti je PPC reklama presne cielená aj na skupinu ľudí, ktorí budú vaši potenciálni zákazníci.
2. PPC reklama je flexibilná
Založenie s.r.o. umožňuje podnikať vo viacerých sférach súčasne. Ak sa vám práve nedarí predávať istý produkt alebo službu, môžete reklamu spustiť na menej úspešný produkt. V prípade, že nejaký tovar predávate veľmi dobre, vďaka PPC reklame sa bude predávať ešte lepšie. PPC reklama je flexibilná a je ju možné meniť prakticky denne.
3. PPC reklama nie je drahá
Keď kúpite ready made s.r.o. alebo spoločnosť založíte, rátate každé euro. Za PPC reklamu platíte len toľko, koľko si sami určíte. Vopred si stanovíte bunget a reklama sa zobrazuje len do vyčerpania budgetu. Alebo môžete kampaň nastaviť ako nepravidelnú. Pobeží len v čase, kedy vaše služby a produkty ľudia najviac vyhľadávajú.
4. PPC reklama je efektívna
Reklama formou PPC je perfektne merateľná. Vždy máte po ruke informácie či je efektívna a ako na ňu ľudia reagujú. Vo svete marketingu sa hovorí, že ak chcete schovať mŕtvolu, umiestnite ju na druhú stranu vo vyhľadávači. PPC reklama vám zaručí, že vaša spoločnosť sa nestane mŕtvolou na druhej či ďalších stranách.
- PPC reklama ľudí neobťažuje
PPC reklama je tak veľmi efektívna aj z dôvodu, že zákazníkov neobťažuje. Objaví sa iba vtedy, keď zákazník vašu službu a tovar potrebuje. Alebo v momente, keď hľadá informácie o tom, čo vy ako firma poskytujete. PPC reklamu zákazník síce nedokáže vypnúť, ale ju ani vypnúť nechce, pretože mu je nápomocná.