Hisense sa nasťahoval do domovov hráčov jedného z najprestížnejších futbalových tímov sveta, v klube Paris Saint-Germain

Datum: 08.05.2022

Apríl 2022 Technologická spoločnosť Hisense je už druhý rok po sebe globálnym partnerom profesionálneho futbalového tímu Paris Saint-Germain, v ktorom pôsobia najväčšie svetové hviezdy na čele s útočníkom Lionelom Messim, ktorý počas svojej profesionálnej kariéry odohral viac ako 900 zápasov a je sedemnásobným držiteľom Zlatej lopty a šesťnásobným víťazom Zlatej kopačky.

Hisense sa nasťahoval do domovov hráčov

Spojenie spoločnosti Hisense so slávnym prvoligovým futbalovým klubom a celebritami, ako sú Neymar Jr., Keylor Navas, Ángel Di Maria, Ander Herrera a Presnel Kimpembe, už minulý rok vyústilo do pôsobivej a úspešnej reklamnej kampane. V novej sezóne sa však môžeme tešiť na ďalšie nové situácie, ktoré spájajú každodenný život slávnych futbalistov so svetom pokročilých technológií Hisense a veľkolepých športových zážitkov, a to v online prostredí aj v reálnom živote.

Práve v týchto dňoch Hisense predstavil druhú spoločnú reklamnú kampaň s hráčmi klubu Paris Saint-Germain. V nej sa objavujú ofenzívny záložník Ángel Di María a obranca Presnel Kimpembe, ktorí si zahrali v reklame už minulý rok. A teraz aj hviezdny útočník Leo Messi, stopér a pravé krídlo Marquinhos a obranca Idrissa Gueye.

Týchto päť hviezd sa stretáva v jednom dome so svojimi každodennými radosťami a starosťami, aby odohrali svoje vtipné príbehy – a originálne ich zvládli vďaka technológiám a spotrebičom Hisense. Slávnych hráčov tak uvidia futbaloví fanúšikovia, a nielen oni, aj v iných situáciách ako na zelenej ploche.

Nechýba ani dráma a chvíle napätia pred televíznou obrazovkou tak, akoby sa všetko odohrávalo na štadióne. Obraz je čistý a verný a vďaka špeciálnemu športovému režimu televízorov Hisense je pohyb dokonale plynulý, a to aj v rýchlych akciách s najprudšími zvratmi a rýchlym striedaním kamier. Športový režim totiž využíva jedinečnú technológiu Hisense s vyššou vnútornou rýchlosťou zobrazovania snímok a vkladaním ďalších medzisnímok (MEMC). Výsledkom je plynulý, ostro ohraničený obraz bez rozmazania alebo blikania, a to aj pri veľmi rýchlom pohybe hlavných aktérov – napríklad práve pri športových prenosoch a pretekoch, ale aj pri hraní hier alebo akčných filmových scénach.

Práve technológie umožňujúce plynulý pohyb sú to, na čo spoločnosť Hisense dlhodobo zameriava svoju pozornosť, aby so svojimi televízormi strednej a vyššej triedy (A7/U6/U7/U8) sprostredkovala čo najrealistickejší zážitok zo sledovania.

Spojenie so športom, a najmä s futbalom, pomáha spoločnosti Hisense veľmi významným spôsobom zvyšovať povedomie o tejto globálnej značke a prináša skvelé výsledky. Len v minulom roku prispelo k tomu, že tržby z predaja drahších televízorov strednej a vyššej triedy tvorili už 99 % celkových tržieb.  Okrem toho je športové sponzorstvo na celosvetovej úrovni aj potvrdením globálnej prítomnosti technologickej spoločnosti Hisense, ktorá je zároveň štvrtým najväčším výrobcom televízorov na svete a ktorej výrobky sa vyvážajú doslova po celej planéte.

Spojenie s futbalom však prináša skvelé výsledky aj u nás. Napríklad domáca pobočka spoločnosti Hisense pripravila pre minuloročný šampionát EURO 2020 originálnu kampaň „Tvoj dom, tvoj štadión“, ktorá prebiehala paralelne na Slovensku a v Českej republike. Podobne aj tento rok, v roku konania svetového šampionátu FIFA v Katare, kde je Hisense oficiálnym partnerom, sa môžeme tešiť na originálne spojenie sveta futbalu s domovmi fanúšikov tohto najsledovanejšieho športu planéty.

„Hlavným cieľom bude ďalej zvyšovať povedomie o značke Hisense, predstaviť televízory a ďalšie domáce spotrebiče s ich technológiami a príbehom značky. A dlhodobo budovať a spájať značku Hisense so športom a jeho podporou,“ dodáva Klára Štětinová, Brand Manager značky Hisense pre ČR a SR.

Skupina Hisense je popredným svetovým výrobcom inovatívneho sortimentu technologických produktov, ktoré významne ovplyvňujú mnohé odvetvia spotrebnej elektroniky – najmä domácich spotrebičov, klimatizácií, mobilných komunikačných zariadení alebo riešení pre infraštruktúru a zdravotníctvo. Je štvrtým najväčším výrobcom televízorov na svete. Skupina zamestnáva viac ako 80 000 ľudí takmer po celej planéte. Táto spoločnosť pôsobí prostredníctvom 54 zámorských obchodných spoločností, 16 výskumných centier a 16 výrobných závodov vo viac ako 130 krajinách. V Českej republike má Hisense zastúpenie od roku 2015. Postupne si buduje svoju pozíciu nielen v segmente televízorov s uhlopriečkou od 32" až do 100", vybavených patentovanou technológiou ULED a všetkými typmi tunerov, ale aj v segmente chladničiek, práčok a klimatizácií.

 

Viac informácií: sk.hisense.comglobal.hisense.com/   

 

 

 

Čítané: 58 x